zaterdag 5 maart 2022

JARIG

Foto: mijn verjaardagstaartje.


Vandaag ben ik jarig en is het 4 jaar geleden dat ik in een fries nestje ter wereld kwam, maar dat kan je aan mijn naam wel afleiden toch. Wat een verjaardag inhoud weet ik nog steeds niet goed maar er werd een liedje voor me gezongen en ik kreeg wat extra aaien vandaag.

We hebben vanochtend lekker gewandeld en omdat het mooi weer was zijn we de hele dag in de tuin geweest. s 'Middags kwam er visite voor me. Helemaal met de auto uit Hardenberg. Nou die waren lekker gaar hoor door het auto rijden. Ze hebben van 9.00 tot 14.00 in een auto gezeten met 2 pauzes dus ik ben vast heel bijzonder voor ze. Het was mijn oude baasje en mevrouw V. Ik herkende ze wat natuurlijk een goed begin was van hun bezoek. We hebben lekker buiten gezeten, taart en broodjes gegeten en ook nog met zijn allen een wandeling gemaakt. Ze hebben gekletst met mijn baasjes en wij kregen de nodige aaien en ze brachten een lekker kadootje voor ons mee.

Zenna en ik kregen ons eigen taartje. Nou ik had geen idee wat ik er mee moest hoor. Zenna wel de vreetzak. Die eet alles. Bij mij werd eerst een brokje wat met pindakaas aan een rijstwafel was geplakt voor mijn neus gehouden en toen snapte ik het pas. Ik heb 't toen maar snel opgegeten voordat Zenna me zou komen helpen.


Foto: samen met mijn oude baasje
 
Foto: onze taartjes staan voor ons in het gras.
Zenna kijkt al naar mijn taartje om in te schatten hoe snel
 ze moet aanvallen.

Foto: voor de taartjes kijk ik Zenna even aan.
Leuke dag gehad hoor.

Dinsdag is Zenna jarig maar die heeft nog geen ander baasje wat op visite kan komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten