woensdag 12 mei 2021

WANDEL VRIENDIN

Foto: Zijaanzicht van Jomme
met water op de achtergrond
Foto: Jomme komt aanlopen
langs het water.
Foto: Kop in het gras


Vandaag kregen we visite. Kwam natuurlijk kijken naar mijn nieuwe zusje die er zo schattig en zacht uitziet.
Maar deze visite ken ik. Het vrouwtje van al mijn hondenvriendjes en ze kwam niet alleen voor mijn zusje maar ook voor mij! Ze nam koekjes mee met kip die ik mag en een heel groot flostouw.

En weet je wat het leuke is. Ze mist haar hondje en vindt mij heel lief en ik mocht mee wandelen ZONDER zus. Niet zomaar een klein rondje maar helemaal naar het Veerse bos voor een superlange wandeling. En omdat ik heel lief geweest ben komt ze me vaker een keertje halen voor een wandeling.

Mijn dag kan niet meer stuk en ik lig nu lekker te dromen over de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten