donderdag 6 mei 2021

EERSTE WEEK

Foto: Zenna gaat in de mand terwijl Jomme er bij zit te kijken

Foto: Zenna kijkt Jomme aan. Ze liggen samen in het gras.

Je moet wel heel veel geduld hebben hoor als er opeens zo'n kleine pup in huis komt! Ze wil in je mand, hapt in je staart, denkt dat je de hele dag zin hebt om te spelen. Doet wedstrijdjes snel eten en wil dan ook nog jou bak uitlikken, schudt mijn knuffel met geweld de hele kamer door!

Poeh ik ben er zo moe van!

Gelukkig neemt vrouwtje en af en toe het baasje me mee voor langere wandelingen. Laten ze Zenna mijn bak niet uitlikken en beschermen ze me een beetje voor een overdaad aan puppy-love.

Maar er zitten ook wel een paar voordeeltjes aan hoor.

Ik doe alle oefeningen mee. Fluit ze op het fluitje....ik ga ook aan haar voeten zitten, kom maar op met dat brokje, Zit commando? hup ik zit al. Nu zijn we met af bezig.....nou ik ga er eens lekker voor liggen. Kom maar door met die brokjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten