maandag 15 juni 2020

LAATSTE DAG

Foto: samen met Jomme in het afscheids weitje
foto: samen met Jomme 
Foto: Laatste wandeling in Soest
foto: jomme in de auto met kop op versnellingspook

Mijn laatste dagje breekt aan. Ik ben nog even met het baasje naar het park geweest terwijl mijn vrouwtje al mijn spullen bijeen heeft geraapt.
Toen ik thuis kwam wist ik dat er wat aan de hand was want al mijn spullen stonden op de stoep en ik ben alvast maar weer in de auto gesprongen.

We hadden een lange rit voor de boeg, met ook nog een lange file bij Breda. Ik heb dus 3 uur opgevouwen onder het dashboard gezeten.

Eerst nog even in Soest afscheid gaan nemen bij Oma. Jammer dat ik niet op haar feestje kan komen volgende week want 108 is wel een hele hoge leeftijd!
Ze vond me zo lief en ik ben weer lekker geaaid en gemasseerd door haar.

Toen weer door naar Amstelveen.

Toen ik op de KNGF uit de auto stapte ging mijn neus in de lucht en rook ik van ver al al mijn nieuwe vrienden.
Mijn staart ging in de helikopterstand en ik heb mijn vrouwtje even de ingang gewezen.
Daar werden we opgevangen door de jonge hondentrainster die me nog wel kende en ik kende haar geur ook nog wel.
Vrouwtje kreeg koffie en een mooie bos bloemen en er werden nog wat gegevens uitgewisseld.
Daarna mocht ik naar het afscheids-weitje en ik was helemaal opgewonden omdat er twee speelkameraadjes voor me gehaald werden.
Vrouwtje heb ik niet meer zien staan wat eigenlijk niet erg netjes van me was. Maar ik was zo enthousiast weer op school te zijn.
Ik weet dat het vrouwtje dat ook wel fijn vind....veel beter dan dat ik me huilend achter haar zomerjurkje had verschuild.
Ik zal goed mijn best doen en wie weet zie ik haar ooit wel weer eens terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten