dinsdag 9 juni 2020

DIERENARTS

Foto: Jomme ligt op de grond aan mijn voeten.
te wachten tot de dierenarts ons binnenlaat.
Vanochtend naar de dierenarts geweest. Ik kreeg een prik en een spuitje in mijn neus.
Iets met kennel en L4.
Kennel? 
Waar is dat voor nodig?
Zouden we een kennel beginnen hier in de tuin. Gezellig hoor dan heb ik heel veel vriendjes in de buurt wonen om mee te keten.

Daarna weer naar huis gelopen. Ik vind het nog steeds niet leuk bij die man met die witte jas. Hij is heel lief hoor maar die angstlucht die er hangt is heel akelig. Door corona is alles ook anders en hij wilde me voor zich alleen hebben zonder vrouwtje. Ik ben toen maar onder haar stoel gekropen!

's Middags even naar de Intratuin geweest. Naast de winkelkar lopen.
En als verassing ook nog lekker naar het park.
Nu schijnt het zonnetje weer en lig ik lekker achter het glas de dag door te nemen in mijn dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten