woensdag 29 april 2020

INTERNATIONALE DAG VAN DE GELEIDEHOND

Foto: Jomme op het strand.

Wat een mond vol die titel van deze blog.

Een hele dag die aan ons gewijd is! Nou kom maar op met de taart, lekkers, lintjes of wandelingen.
Ik ben er natuurlijk nog niet echt eentje maar ik doe mijn stinkende best om een geleidehond te worden.
Zolang de allergie geen roet in het eten gooit natuurlijk, of Corona.

Het is een saaie dag vandaag. Baasje is weg met de auto dus geen rondje park of strandwandeling vandaag. Maar met mijn jas aan door de wijk. Waar ik netjes moet lopen van vrouwtje.
Vooraan zegt ze steeds, maar ik blijf haar goed in de gaten houden want ze moet natuurlijk wel blijven volgen hé. Af en toe zegt ze goed zo.....maar dan houd ik iedere keer in want soms zit daar een brokje aan vast.
Pffft het blijft zwaar hoor dat wandelen in het gareel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten