woensdag 18 maart 2020

CORONA

Foto: Jomme staart over een heel leeg strand
om te kijken of hij wat speelmaatjes ziet!

Corona heeft de hele wereld in zijn greep!!!!!

We wandelen wel maar vrouwtje blijft op gepaste afstand bij andere mensen vandaan. Zelfs haar eigen moeder moet het ontgelden, bang om haar te besmetten met een onzichtbaar dodelijk virus.
Het strand en park zijn nog prima gelegenheden om uit te gaan. De stad slaan we over.

Na telefonisch contact met de KNGF hebben ze laten weten zich over mijn toekomst te buigen. Geleidehond zit er niet meer in door mijn allergie. Maar er zijn natuurlijk ook nog andere beroepen mogelijk voor mij.

Maar de honden uit de kennels in Amstelveen zijn verdwenen. Ze zitten nu intern bij hun trainers of zijn terug geplaatst bij hun PPZ-ers.
Nestjes worden geplaatst bij ervaren gezinnen want er is geen thuisbezoek meer mogelijk.
Honden die klaar voor school zijn zijn ook nog niet welkom en moeten zich nog maar een tijdje vermaken in hun pleeggezinnen. Cliƫnten die een match hebben met een hond kunnen ook nog niet aan hun gewenning periode intern beginnen.

Corona heeft in iedere uithoek van de wereld al een flinke streep door een hele boel dingen gehaald.

En ik ben bang dat ook ik een corona slachtoffer zal worden.

Als er straks zoveel honden terug komen op school hebben ze vast geen plek meer voor mij.
Survival of the fittest, zo noemen ze dat toch.

En ook al ben ik best fit, heel lief en zou een geweldige lieve hulp, PTTS, autisme hond zijn, ik heb een rund allergie....en daarom ben ik bang dat ik toch medisch, mede dankzij Corona afgekeurd zal worden!

Maar goed we wachten gewoon af.

Omdat de kip goed gaat mag ik als beloning stukjes kip blijven krijgen. Vrouwtje is 2 dagen lang op zoek geweest naar kip maar die was overal de winkels uitgevlogen. Alle koelkisten waren leeg.
Rare mensen hoor die hamsters.
Gisteren is het gelukkig alsnog gelukt. Er lagen nog 2 pakjes in een verder lege koelkast. Een pakje is met vrouwtje mee naar huis gegaan zodat ook iemand anders vast heel blij is met 2 stukjes kip.

Ik krijg nu hele lekkere biologische kip!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten