maandag 17 februari 2020

PROVOCATIE DIEET

Foto; Jomme ligt op een zwarte tegelvloer
en alleen zijn poten en hals zijn in beeld
Foto: weegschaal met 99 gram kaas op de teller.

Vanochtend vroeg naar het park want om 10.00 uur komt er een man op het dak klimmen en dan moeten we thuis zijn.

Maakt mij niet uit hoor. Als ik wakker ben dan maar het liefst meteen door voor een lekkere wandeling.
Eerst even snuffelen welke honden er allemaal zijn geweest sinds mijn vorige wandeling en dan duik ik meestal de bosjes in voor een lekkere grote drol. Daarna zoek ik mijn vrouwtje weer op en als ik aan haar linkerkant ga lopen valt er meestal wel wat te snaaien.
In plaats van een voertje kreeg ik nu een geel blokje. Even leek het of ik het uit wilde spugen maar al snel had ik de smaak te pakken.

DIT WAS LEKKER!!!!
HEEL LEKKER.

Ik heb de hele wandeling bijna aan haar jaszak vastgeplakt gezeten zo lekker. Maar natuurlijk ook een beetje om te zien of het vrouwtje niet stiekem van de kaas zou snoepen.

Ik krijg nu een week lang iedere dag 100 gram lekkere kaas.
En aan vrouwtje de taak om mij in de gaten te houden; of ik ga jeuken, krabben, bijten aan mijn poten, flapperen met mijn oren en rode plekken krijg op mijn huid.

Spannend hoor!
maar tot nu toe erg lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten