donderdag 30 januari 2020

DOPPENAKTIE

Foto: Jomme ruikt aan de grote vaas vol doppen.

Foto: Jomme ligt achter allerlei gekleurde doppen
en een vaas vol doppen.
Hij kijkt een beetje van; wat nou weer!
Omdat vrouwtje iedere dag een foto plaatst op Instagram moet ik er ook soms aan geloven. Dit keer mocht ik achter de gespaarde doppen voor het KNGF liggen.
Dus als ze vraagt om netjes te blijven liggen en zitten dan gehoorzaam ik gewoon.

Vandaag kregen we in het park een complimentje. Er kwam een wat oudere man aanfietsen en vrouwtje riep me bij haar. Ik moest gaan zitten tot die meneer voorbij was. De fietser zei: Wat een goed opgevoede hond. Zo zie ik ze graag. Compliment voor jullie allebei!
Altijd leuk een complimentje en natuurlijk een voertje als beloning!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten