dinsdag 9 april 2019

PARK

Foto: Jomme staat op het paadje 
te wachten op mij
Foto: Jomme kijkt door de railing van de brug over het water.

Na een mistige dag gisteren schijnt het zonnetje weer.
De autosleutels kwamen uit de la en we vertrokken voor de ochtendwandeling naar het park.
Lekker gerend met een duitse hofhond, zijn ras weet ik niet meer maar hij leek op een mooie herder maar dan anders. Nog lekker jong en speels maar hij zat ook in een trainings traject. De bedoeling is dat hij lichamen opspeurt in het water.
Knap hoor.
Maar in rennen was ik de beste. Ach we waren gewoon allebei knapperds.

Na het park nog even naar de winkels. Bij de bakker rook het lekker naar vers brood en de supermarkt had vlees in de vitrine liggen. Ik deed het goed hoor. Al krijg ik af en toe een kort rukje aan mijn riem als ik te dicht bij de voedingswaren kom.

Ook nog even naar het schoolplein geweest. Het was pauze en de kinderen waren aan het spelen met een bal. Ik moest af gaan liggen en heb ze allemaal geobserveerd tot de schoolbel weer ging.

En nu ben ik weer thuis. Straks gaan we weer lekker in de tuin werken want het onkruid blijft de grond uit komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten