vrijdag 12 april 2019

KADOOTJE

Foto: Kaartje op een cadeau met de tekst;
Lieve baasjes, 
Dank je wel dat ik bij jullie pup mocht zijn
 en dat jullie me zoveel geleerd hebben. Knuffel van Jomme
Foto: Beeldje van zwarte labrador met
paars halsbandje en naamplaatje met Jomme erop.
Foto: op de voorgrond het beeldje met erachter 
Jomme.


Vanochtend kregen we visite. Iedereen had met me mee geleefd dat ik eindexamen moest doen en ze hadden zelfs al een kadootje gemaakt omdat ze me allemaal zo knap vinden.
Helaas is het eindloopje niet doorgegaan en ga ik 3 mei in de herhaling.
Maaaaaaar het kadootje kwam toch vandaag. Het vrouwtje van Happy had me zelfs nagemaakt.
Met paarse riem en al!
Ik mag er alleen niet mee spelen. Mijn evenbeeld is om naar te kijken en dat ze me nooit zullen vergeten als ik straks naar school mag! Maar er zat ook een lekker zakje hondenkoekjes bij.
Wat een top ochtend voor mij en mijn vrouwtje.

Vanmiddag weer naar het park geweest.
Praatje met een meneer gemaakt die PTTS en autisme honden opleid. Interessant gesprek hadden de baasjes en ik een leuke date met een mooie herder.
Ik wilde zo graag spelen maar hij was zo enorm groot. Ik ben maar meteen op mijn rug gaan liggen en heb me niet bewogen tot ik goed bevonden werd om mee te spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten