maandag 4 maart 2019

STORM

Foto: Jomme komt aanrennen over het strand als hij de fluit hoort.
Oren flapperen omhoog
Foto: Jomme ligt tussen de paalhoofden.

WOW, wat een golven en wat een wind.

We zijn vanmiddag naar het strand geweest en toen we boven op de duinen stonden kregen we een ware zandstorm in onze ogen. Snel maar doorgelopen naar het strand. Daar was het ietsje beter.
Vrouwtje en haar vriendin hadden windje tegen. Bij mij wisselde die af met windje mee want ik loop altijd meer meters dan al die mensen. Die lopen gewoon in een rechte lijn. Ik kriskras heen en weer over het strand.
De schuimkoppen vond ik geweldig, die waaiden los uit de vloedlijn en vlogen als een gek richting de duinen. Daar kun je dus heerlijk achteraan rennen.
De zee, die was ook leuk. Normaal ga ik er niet in maar nu moest ik er steeds uitgefloten worden.
Fluut fluut...fluut fluut….fluut fluut. Dan ren ik naar vrouwtje voor een brokje!

We hebben terrastraining maar binnen gedaan. Gewoon zonder paars hesje. Ik was wel een beetje nieuwsgierig en vrouwtje haar vriendin is allergisch voor honden. Dan is het natuurlijk superleuk om daar dan even aandacht te gaan vragen. Ze zit nu vast met dikke ogen thuis op de bank te niezen!

De mevrouw achter de kassa vond dat ik nog veel moest leren. Oeps dat is geen compliment natuurlijk. Ze dacht zeker dat ik al afgestudeerd ben!

Na onze wandeling nog even naar de supermarkt. Daar kreeg ik gelukkig wel veel complimentjes van lieve mensen. Ik deed het goed gelukkig. Ook het blijven liggen gaat goed. Vrouwtje loopt dan een rondje maar komt altijd weer terug.

PS, mijn nieuwe vriendin blijkt een vriendje te zijn.
Hij is vandaag opgehaald uit Amstelveen en hij is nog piepklein.
Hij heet Binti.
Die naam heb ik niet geraden dus ik krijg hem morgen niet als kadootje als ik jarig ben!
Da's wel balen want die kat hier houd niet van spelen en Binti vast wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten