woensdag 6 maart 2019

KOEKJES BAKKEN

Foto: 2 trays met koekjes.
Jomme ligt te slapen op de achtergrond.
Jippie, voor mijn verjaardag heeft vrouwtje weer banaan/pinda koekjes gebakken.
Die mag ik natuurlijk niet in 1 keer opeten dus de komende weken heb ik een lekkere snack bij de koffie.
Ze maakt er iedere keer leuke vormpjes van maar dat hoeft ze voor mij niet te doen hoor. Gewoon een vreemde vorm is prima, ik kijk er toch niet naar voordat ie in mijn maag verdwijnt.
Scheelt een hoop werk toch?

Vanochtend lekker in de regen gewandeld. De ene dag zon, de andere regen. Bijna voorjaar dus.
Gisteren naar het park geweest. Ik luister steeds beter bij het loslopen. Ik speel met andere honden maar kom lief terug. Ook weet ik nu als een andere hond niet wil spelen dat ik beter op zoek kan gaan naar eentje die wel wil dan om hem uit te dagen. Dat levert alleen maar een snauw op.

Op het speelveldje dicht bij huis ben ik nog steeds aan de flexlijn. Er liggen nog teveel stokken die heel verleidelijk zijn om op te knagen.

Ben ook nog steeds aan het oefenen om andere honden te leren negeren. Daar faal ik nog steeds wel vaak in hoor. Vooral als we te dicht bij lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten