donderdag 28 maart 2019

KINDERBOERDERIJ

Foto: Jomme in het gras met op de achtergrond 
de dieren uit de kinderboerderij
Foto: Jomme kijkt naar de bewegende dieren achter een hek.


We zijn de andere kant eens een keertje opgewandeld. Dan kom je langs een soort kinderboerderij.
Dat is een bewaarhuis voor geiten, kippen varkens en schapen.
De schapen hadden lammetjes en de geiten vonden me wel interessant. Die kwamen op gepaste afstand me even bekijken.
Er staat een bord dat honden niet welkom zijn, maar bij het hek mag ik staan dus dat doen we gewoon maar. De waakhond vindt het niets. Die blijft maar naar me blaffen tot we weer vertrekken.

Vanochtend op het veld was de buurhond er. Die heeft een bal waar hij gek op is en vind mij niet echt lief.
Vandaag heb ik hem helemaal geen aandacht gegeven terwijl we allebei los liepen.
Ben zelfs niet op hem afgelopen.
Ben volwassen aan het worden denk ik!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jomme, ik heb gehoord dat we dinsdag een date hebben. Ik heb er zin in hoor!
    Groetjes van ��Binti��

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Binti….ik heb er zin in. Zorg maar dat je goed uitgerust bent!

    BeantwoordenVerwijderen