maandag 11 maart 2019

JUMBO TRAINING

Foto: Jomme ligt af in de Jumbo

Het gaat steeds beter in de winkels zegt mijn vrouwtje. We hebben een nieuwe verbouwde Jumbo in de wijk en daar ga ik deze dagen vaak naar toe. Ze kennen me er al en ze vragen hoe het met mijn opleiding gaat. Best goed, antwoord vrouwtje dan. Zolang ik geen andere honden tegen kom, maar dat zegt ze er niet bij.

Het probleem van andere honden hebben we niet in de supermarkt. Daar ben ik de enige viervoeter.
Ik loop netjes naast de kar. Moet af en toe blijven liggen en dan test ze dit door weg te lopen. Ik heb het nu goed door dat als ik gewoon blijf liggen ze altijd weer terug komt. Ik hoef er nooit te logeren!
Ik mag ook nergens met mijn neus aanzitten. Ook al ruikt het zo lekker op de vleesafdeling. Trouwens het brood ruikt ook prima.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten