donderdag 28 maart 2019

EIND MAART

Foto: Jomme schraapt zijn keel. 
Nu is de zwarte stip op zijn tong 
goed te zien!
Foto: ruimte genoeg. Kat Ozzy komt bij Jomme 
in de mand liggen.
Foto: Jomme ligt in het riet.

Het leventje van een KNGF pup kabbelt vreedzaam door.
Ik wandel, plas, poep, zit de kat achterna om te spelen en lig lekker in het zonnetje te slapen.

Met de auto mee betekent meestal feest. Naar park, bos of strand. Als ik pech heb gaan we de stad in om te oefenen maar ook dat is meestal leuk. Maar los rennen en met andere honden spelen is toch het allerleukste.

Nu ik medisch helemaal goed ben gekeurd vragen steeds meer mensen aan het vrouwtje wanneer ik weg MOET.
Maar daar kan ze nog geen antwoord op geven. Na 11 april zullen we zien of ik klaar ben voor school. En wanneer er plek is. Want in het voorjaar worden veel pups geboren en die staan allemaal te trappelen om naar Uni te mogen. We kunnen natuurlijk niet met zijn vijven in een kennel van twee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten