woensdag 20 februari 2019

ZIEKENHUIS TRAINING

Foto: Jomme ligt op de vloer 
in het ziekenhuis met een heel 
kwispelend staartje

Weer een mailtje in de inbox van het vrouwtje.
Ik krijg een drukke week in maart want ook mijn medische keuring in Utrecht valt in de week van mijn reünie. Dat word 2 dagen krap zitten op de grond van de bijrijders stoel voor mij . Want als je in Vlissingen woont is alles een behoorlijk eind rijden.
Daar zullen ook een hoop broertjes en zusjes aanwezig zijn. Maar dan mag ik niet spelen, da's natuurlijk wel erg jammer!
Er word van alles getest op de keuring stond in de mail. Een hele middag dus dat belooft wat. Mijn ogen, bloed, gewrichten en nog veel meer.

Vanochtend was weer een zonnige dag en we zijn na de eerste plas en drol in de goot meteen naar het park gereden.
Helaas maar weinig honden. Eentje maar, een zwarte labrador. Daar heb ik even mee gespeeld maar meteen weer terug naar mijn vrouwtje gerend.
Knappert!!!

Daarna zijn we naar het ziekenhuis geweest. Niets ernstig hoor, we gingen gewoon even trainen.
Lopen, trap op en trap af. Even zitten in een polikliniek. Kijken bij de incheck balie en weer naar buiten.

Daarna gingen we nog niet terug naar huis. Nog even wat vuilniszakken en mandarijnen halen bij de supermarkt en weer de auto in naar de Blokker.
Daar hadden ze een aanbieding die vrouwtje niet wilde missen.

Maar omdat ik zo lief was kocht ze ook een jumbo bot.

Die heb ik thuis lekker opgesmikkeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten