donderdag 24 januari 2019

WAT IS HET BOS MOOI IN DE SNEEUW

Foto: Samen aan de wandel met Jomme.
Staan op een besneeuwd pad in het bos
Foto: Het paadje waar we vaak lopen. 
Bomen in de sneeuw en sloot met laagje ijs
Foto: Bomen in de sneeuw

Samen met vrouwtje haar zus en nichtje Happy, de hond die niet van wandelen houdt, naar het bos geweest.
Wat was het mooi.
Echt alles was wit.
De grond de takken van de bomen, de sloot.
Alleen de lucht was blauw en juist die blauwe lucht zorgde voor een prachtig plaatje.

We hebben lekker gelopen en gespeeld met alle andere honden die we tegen kwamen.

Ik vind het allemaal even prachtig, de natuur onder een witte deken.

Thuis is trouwens de goot verdwenen. Dus plassen is een beetje gek zonder oriƫntatiepunt.
Maar daar heb ik wat op gevonden hoor.
Als ik nu plas blijven er gekke gele plekken waar ooit de goot te zien was liggen. Daar plas ik nu gewoon maar een beetje in de buurt.

Vanochtend op ons ochtendwandelingetje zijn we allebei een beetje uitgegleden. De witte straten zijn door de vorst behoorlijk glad. In de buurt waar we wonen zijn maar weinig stoepjes ijsvrij gemaakt dus glibberen we samen over de stoepen en straten.

Als mijn vrouwtje die toch hele goed ogen heeft al zo'n moeite heeft rechtop te blijven hoe moet ik dat later dan doen als ik iemand moet leiden? Maar misschien blijven we dan lekker binnen en nemen we een dagje ijsvrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten