vrijdag 9 november 2018

LOGEREN 2

Foto: Jomme kijkt naar de camera 
liggend op het kleed 
op zijn logeeradres

Het was geweldig om te logeren bij het vrouwtje van Bram.
Ik was wel heel druk toen ik zag dat mijn deken in een tas werd gestopt. En heel erg enthousiast toen ik op het logeeradres aankwam. Vergat helemaal dat ik niet mag springen.

We hebben allemaal leuke dingen gedaan zoals naar een bos waar ik nog nooit geweest was. Zal mijn vrouwtje volgende keer de weg wijzen dan kunnen we er nog een keertje naar toe. We zijn ook het dorp in geweest naar de winkels.
Ik vond de meneer die daar in huis woonde ook heel lief. Die had hele fijne voeten waar ik als hij thuis kwam lekker bij kon uitrusten.
Ik was alleen weer lekker eigenwijs bij het 's morgens plassen in de goot.
Ik heb totaal geen zin om dan op commando te plassen en hou het gewoon op!
Maar daar kende ze de klappen van de zweep ook en leefde ook al volgens de KNGF regeltjes.
Dat was dan wel weer jammer want ook hier kon ik niet winnen met eigenwijs zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten