dinsdag 30 oktober 2018

EXPO'S

Foto: vrouwtje bekijkt het eindresultaat van de expo.

Vrouwtje heeft twee drukke dagen achter de rug en ik heb flink geoefend thuis blijven in de kooi!
Ben dus heerlijk uitgeslapen.

Gisteren vroeg op, lekkere wandeling en de kooi in. Vrouwtje ging voor haar fotoclub de expositie inrichten. Thuisgekomen zijn we lekker naar het park geweest en mocht ik rennen, spelen en ravotten met andere honden. Ik kwam lief terug naar de fluit en vrouwtje was erg tevreden.

Vanochtend werd ik om 7.30 gewekt. Had nog niet eens gepiept toen ze naast mijn kooi stond en ik mee mocht wandelen. In de regen ook dat nog.

Na de koffie weer mijn kooi in en vertrok ze weer met een auto vol fotolijsten.
Nu ging ze haar eigen expo inrichten in de bieb en ik mag binnenkort naar het resultaat gaan kijken.
's Middags niet naar het park. Ik mocht even mee boodschappen doen en later nog lekker in de regen en in eerste herfst storm gewandeld.

Dat was wel heel leuk die wind.
Ik werd er een beetje wild van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten