woensdag 22 augustus 2018

GOOT

Foto: close up van mijn neus als ik slaap.

De laatste paar dagen heeft Jomme wat meer moeite om in de goot te plassen. Je zou zeggen dat hij na een nacht in de bench staat te trappelen om zijn blaas te legen maar nee.

Ik piep als ik wakker word en uit mijn kooi wil 's morgens. Vrouwtje doet 's avonds de lamellen in de keuken dicht want dan is het ietsje later licht. Zo denkt ze dat ik langer uitslaap. 
Als ze de keuken binnen komt wenst ze me goede morgen, opent de kooi en pakt ze de riem.
Nou dan weet ik het al. Ik moet weer naar de goot om te plassen en daar heb ik helemaal geen zin in.

Onderweg rek ik me eens uit en in de goot kijk ik eens om me heen. 
Maar plassen....daar heb ik even geen zin in!

Vrouwtje vind het duidelijk niet leuk om voor niets in haar ochtendjas in de goot te staan.
Ze stopt me weer terug in mijn kooi en probeert het later nog een keer. 
We houden het allebei lang vol.
Tot ik na een aantal keren plas.
En dan mag ik pas echt vrij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten