donderdag 23 augustus 2018

KAT IN MIJN MAND

Foto: Jomme trekt aan het dekentje van de mand 
waar de kat op ligt. Het katten dekentje wat op de poef ligt 
heeft hij er ook al afgetrokken

De kat pikt af en toe mijn mand in. Niet zo vaak want hij vind het niet altijd leuk dat ik zo enthousiast ben en wil spelen.

Hij komt binnen om te eten en verdwijnt meestal meteen weer naar buiten. Tis een kat he, die hebben geen baasje maar personeel zegt mijn vrouwtje altijd. Ik kwispel tenminste als ik ze begroet.
Die kat miauwt alleen om eten en gaat vooral zijn eigen gang!

Dit keer ging hij dus niet meteen naar buiten. Hij had zich in mijn mand genesteld terwijl ik in mijn kooi aan het slapen was. Toen ik wakker werd moest ik daar natuurlijk wel iets aan doen. Heb hem aan het dekentje de mand uitgetrokken. Ook mijn kangoeroe moest eruit en als straf heb ik de kat zijn kleedje ook maar van zijn poef afgetrokken.

Ziezo….de kat de mand uit en dan kan ik weer achter hem aan om te spelen.
Helaas hij ging naar buiten en daar kan hij aan me ontsnappen want hij is veel kleiner en sneller en leniger. Hij kan door allerlei spleetjes wegkruipen en hij kan heel hoog springen.

Jammer, daar kan ik niet van winnen hoor!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten