zaterdag 9 juni 2018

PIEPERS

Foto: knuffels die van piepers ontdaan worden

Gisteren advies gehad om uit alle piepknuffels de piep te verwijderen.
Als Jomme aan het werk zou zijn en hij zou ergens een piep horen zou hij het kunnen associƫren met spelen. En de kippen piepen ook weet hij nu als je ze in de staart hapt!

Je kon ze dus lek prikken of wassen, dan zou de piep er wel uit zijn!

Nou heb ik stevige piepers ben ik bang, met een sathee prikker de plastic bolletjes lek geprikt.....PIIIEEEEEEP
dan maar alles in de wasmachine...….heerlijk schoon maar PIIIIEEEEEEP

Dan maar de naaidoos uit de voorraadkast halen, buik open knippen van de zachte speeltjes, bolletje eruit en weer dicht naaien...….stilte...….heerlijk!

De plastic kip kon ik niet openknippen, dat werd een hele operatie door de bek van het beest waarna ik het fluitgedeelte uit het bolletje kon halen.

Stilte dus en schone knuffels en om maar bij wasverhalen te blijven:

Vroeger vergat ik wel eens mijn broekzakken te checken en zat er regelmatig een papierenzakdoekje in een broekzak in de was.....alles onder de witte pluisjes, vooral erg leuk bij zwarte T-shirts. Tegenwoordig rollen de hondenbrokjes je broek uit als je naar bed gaat en je uit kleren gaat. Tegenwoordig vind ik dus regelmatig een heel schoon hondenbrokje die samen met de broeken gewassen word in mijn schone broek zitten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten