dinsdag 5 juni 2018

OP STAP

Foto: Jomme met zijn kop op mijn schoot tijdens een autoritje


Gisteren kreeg onze zoon met zijn vriendin de sleutel van zijn nieuwe huis en werden ouders en schoonouders uitgenodigd voor een welkomstdrankje tussen de verhuisdozen!
Haarlem.....dus een hele reis vanuit Vlissingen!
File...langzaam rijden.....file. We hebben er 3 1/2 uur over gedaan dus.
Het eerste uur hangt Jomme met zijn voorpoten over mijn benen. Half hangend. Zitten op de grond vind hij maar moeilijk. Maaltijd onderweg en plas en hup de auto weer in. Met mijn voet op de riem blijft hij het tweede deel op de grond en valt in slaap.

Als we er zijn de goot in.....nou dat was even wennen want er waren zoveel andere geluidjes , geuren en mensen. Niet dus..... Dan maar naar binnen met keukenrol achter de hand (niet nodig gehad) en kennis maken met de rest van de familie die Jomme alleen maar van plaatjes kende.....Vriendelijk en nieuwsgierig stapt hij op iedereen af en iedereen krijgt een kwispel.
Het niet springen gaat steeds beter.

Daarna op pad naar een terrasje.
Ik heb een kluif meegenomen en die is lekker.
Je blijft goed op je plek.

Weer de goot in en nu met succes.
Toen naar een heus restaurant. Je mocht mee naar binnen en deed het eigenlijk prima. Hebt zelfs een tijdje geslapen aan mijn voeten!
Tussendoor de goot in geweest met succes en weer terug naar het appartement, lift geen enkel probleem.
Je hebt het prima gedaan Jomme, jammer dat de autoreis zo ver is....zelfs op de terugweg om 23.00 file gehad! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten