woensdag 9 mei 2018

SCHERPE TANDJES

De pot jodium blijft voorlopig op het aanrecht staan. Oei wat een scherpe tandjes....vlijmscherp.
Je zet ze vooral in onze armen en benen en als ik mijn spijkerbroek aantrek is dat ook een lekkere houvast!
Af en toe krijg je een time out in de bench....meer dat wij onze wonden kunnen likken en voor jou om af te koelen.

Vandaag even bij de buren op bezoek geweest om jou kennis te laten maken. Ze zien me hele dagen in de goot staan en hadden vast medelijden met me en ze vroegen of ik zin had in een glaasje cola. Jomme vond het prima maar de kleinste, net 5, is een beetje bang van je. Je bent ook zo onbesuisd Jomme. Je vond de voetbal van de middelste ook erg interessant....die werd maar snel omgeruild voor een oude voetbal want ook hier werden je scherpe tandjes niet gewaardeerd!!!!!

Verder nog steeds hetzelfde verhaal. Als je nu na een bench bezoekje de riem ziet kruip je nog wat verder de bench in.....de goot en wandelen van huis nog steeds geen favoriete bezigheid dus.

Op de FB pagina staan allemaal berichten van broertjes en zusjes die het meestal prima doen. Daar kan je wel eens flink onzeker van worden als jouw pleeghond er allemaal niets aan vind en lekker op zijn kont in de goot gaat zitten.

Gisteren ging hij liggen en deed een plas. Hoe apart is dit!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten