vrijdag 18 mei 2018

RUIM 8 KILO

Foto: Collage van Jomme die bij de dierenarts zit 
en zijn vaccinatie spuit

Je weegt nu 8.25 kg en als je niet wilt lopen en ik je moet tillen is dat aardig zwaar aan het worden!

Vandaag naar de dierenarts geweest voor je inentingen. Er zat niemand in de wachtkamer dus dat was makkelijk....geen afleiding en geen mensen die je graag een aai wilde geven.

Alles was goed, gewicht, balletjes ingedaald, geen vlooien en de prik was ook geen probleem.
Nee, die heb je volgens mij niet gevoeld, je was druk bezig een lepel natvoer van de behandeltafel af te likken!

Nog steeds heel regelmatig plasjes in huis. Je geeft niets aan en voor we het weten ligt er weer ergens een geel plasje te verdwijnen in de naden van het parket!

Wel vanmiddag meegelopen vanaf huis....wat is dat leuk!

(Zoveel leuker dan je te moeten dragen, gefrustreerd dat je niet mee wilt lopen en zo hard te proberen om het leuk voor je te maken. Het is af en toe een stuk moeilijker dan ik had verwacht moet ik toegeven).

Ook het terugkomen gaat goed. probeer je naast mijn been te krijgen als ik roep en met een brokje gaat dat best goed!

Ach we proberen het iedere dag weer opnieuw en het zal best lukken in de toekomst....
TOCH??????


Geen opmerkingen:

Een reactie posten