woensdag 26 mei 2021

BINTI

Foto: Binti en Jomme op een pad tussen het
fluitenkruid. Tong uit de bek.

Foto: samen aankomen rennen....

Vandaag een wandel-date met mijn oude vriend Binti. Vond het al vreemd dat eerst Zenna uit wandelen ging, maar later snapte ik het. Die moest even moe worden om lekker in de bench te gaan slapen zodat ik een uur lang op date kon!

Ik herkende hem nog wel hoor. Maar zijn vroegere vrouwtje herkende ik nog meer. We hebben lekker gewandeld. Binti heeft nog een stukje gezwommen. Ik werd helaas terug gefloten wat natuurlijk wel een beetje flauw was. Maar ik heb nog wel mijn kop in een vieze ondiepe sloot kunnen duwen. Dat zien ze toch niet als je zwart bent. Maar aan Binti was te zien hoe vies ook ik eigenlijk was!

Ik heb genoten en was best moe. Maar toen ik thuis kwam was zusje Zenna natuurlijk lekker uitgeslapen dus die heeft eerst weer even in mijn oren gehangen voordat ik eindelijk naar dromeland kon vertrekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten