zondag 29 maart 2020

BROOD

Foto: Jomme zit op het strand bij laag water
voor het begin van het paalhoofd.

Weinig nieuws te melden hier. Als het lekker weer is lig ik in de tuin, maar met de koude wind vandaag lig ik binnen in het zonnetje achter het glas. Slapen is nou eenmaal een favoriete bezigheid. Zolang mijn baasjes ook zitten hoor want zodra vrouwtje beweegt sta ik naast haar om te kijken of ze hulp van me nodig heeft, of dat we toevallig gaan wandelen, of dat er gegeten gaat worden door mij of dat ze naar de WC moet want ook daar hou ik haar in de gaten.

Vanochtend weer in het park gewandeld en even met een heidewachtel 'gespeeld'. Die was eigenlijk op konijnenjacht en had geen aandacht voor mij. Het duurde even voordat ik dat door had. Tot die tijd heb ik lekker achter hem aan door de bosjes gerend. Daarna maar weer terug naar de linkerkant van het been van vrouwtje. Ze heeft sinds 7 dagen stukjes brood in een plastic zakje voor me bij zich. Twee sneetjes per dag. De ene dag volkoren met pitjes de andere dag weer zonder zaadjes.
Zeven dagen lang.
Gelukkig stoppen we voordat ik ga kwaken!!!

Ze is maar op eigen houtje verder gegaan met het eliminatie dieet. Kip en brood gaan dus goed. Heb ook al kip-snoepjes in de kast zien liggen maar nu eerst even 2 dagen rust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten