zaterdag 26 mei 2018

VERVOER

Foto: Jomme staat voor zijn fietskar

Omdat je nog steeds niet goed mee wil lopen van huis ....en in de buurt....  kunnen we alleen maar bij winkels ed. met de auto komen.

Voor mijn verjaardag heb ik dan ook maar een fietskar voor honden gevraagd. En ook al ben ik pas in juni jarig de kar is gisteren als bouwpakket bezorgd door de post! Een mooi karretje, fel oranje dus met mijn rode fietstassen vormt het een kleurrijk geheel. Alsof ik net als vroeger met Koninginnedag mijn fiets versierd heb!

Jomme vond de doos geweldig en het soort 'touw' waar het pakket mee verstevigd was nog mooier!!!
Terwijl ik het geheel rijklaar maakte speelde Jomme lekker met het karton. Ook zonder wielen was het bovendien leuk om ook in de kar te springen.....

Later die middag Jomme in de kar vast gezet en een stukje naar het losloopveld gereden (aan het einde van de straat). Nou dat was toch wel eng vond hij.....Blaffen dus.

Later die dag nog een keertje proberen, nu wat smeerkaas op de bodem van de kar gesmeerd en lopend een stukje door de tuin. Vandaag zet ik de fiets gewoon buiten in de tuin en smeer af en toe maar weer wat smeerkaas op de bodem.

Hoop dat hij snel went want het zou mij een hoop meer vrijheid en gemak geven zodat we overal sneller kunnen komen zonder auto!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten