donderdag 31 mei 2018

BENCH

Foto: close up van Jomme als hij slaapt

We geven je wat meer rustmomentjes in de bench en je vind het allemaal prima.
Je gaat lief liggen, valt vaak in slaap en wacht geduldig tot je er weer uit mag. Voor mij geeft dit ook een stukje meer rust. Kan weer een beetje mijn leven oppakken en niet alles draait meer 100% om Jomme.

Je liep vandaag weer goed mee vanuit huis. Je snuffelt nog wel wat en af en toe moet ik je met 'kijk eens' afleiden maar je doet het eigenlijk heel goed. (vind ik dan he, we zullen het volgende week wel weer van de KNGF-juf horen). Het is zoveel leuker geworden nu ik je niet meer hele straten hoef te tillen!

Gisteren weer weg geweest in de hondenkar. Je piept en blaft wel even.....maar als je de kar ziet staat wil je er erg graag in! We gaan steeds een klein stukje en hopelijk wen je er snel genoeg aan en kunnen we voortaan overal naar toe op de fiets i.p.v. met de auto.

Verder nog steeds warm weer en dat voor mei. Ik vul je kong af en toe met wat brokjes en yoghurt en vries deze in. Heerlijk vind je het en je bent er iedere keer een tijdje zoet mee!
De bodem van je eerste zak voer komt ook bijna in zicht. Binnenkort maar eens een nieuwe zak bestellen. Ze hebben 2 smaken geloof ik.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten